Nelly Bokestig Engberg

lista

Publicerad 2010-03-30 19:42:59 i Allmänt

Tjuvade en Lista av Linn. Har lite att göra...


ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA

Om din pojk-/flickvän:
Du är tillsammans med? - Johannes Bergström
Hur gammal är han/hon? - 19 om en månad!
När fyller han/hon år? -  29 april
Vart bor han/hon? - Hos mig :') och borta i Medskogs lite då och då...
Vad heter gatan? - Medskogsvägen
Ögonfärg? - Blå som det klaraste vattnet
Har han/hon piercat sig någon gång? - Inte vad jag vet
Har han/hon druckit? - Ja
Han han/hon rökt? - Ja
Vad har han/hon för färg på rummet? - Benvit tapet med en träpanel.
Har han/hon några syskon? - 2 stycken
Om ja, vad heter dom? - Joel och Daniel
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - Köpa lägenhet, bjuda mig på en resa och lite shopping, spara.
Har han/hon någon fobi? - Förut kunda han inte dricka från samma ställe på glaset...
Är han/hon beroende av något då? - Mig!
Är han/hon envis? - Ja
Vad gör han/hon på helgerna? - Myser och äter gotta med mig
Beskriv honom/henne med två ord? - Omtänksam och kärleksfull
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Världens bästa

Dina tankar:
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - För att jag aldrig träffat någon som jag kunde vara jag med fullt ut.
Föll du för honom/henne direkt? - Ja
Du älskar honom/henne? - Ja
Du har roligt med honom/henne? - Även när jag har tråkigt
Du skulle kunna bo med honom/henne? - Det gör vi typ...
Du vet någonting om honom/henne? - Ooja
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - Hahaha ja, blev straffad i en vecka typ 8-)
Säg ett ord du känner för honom/henne? - Kärlek
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Han säger fina saker varje dag, allt betyder lika mycket.
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Hans armar. Alltså för att dom håller om mig.
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - Självklart
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - Inte på personerna i sig, situation isåfall.

Om er:
Hur träffades ni första gången? - Första gången var på en fest för 2 år sedan
Bor ni långt ifrån varandra? - 6-7 km
När blev ni tillsammans? - Vi räknar ifrån 8 maj. Vi satt som ihopklistrade från första början då vi
började träffas så det blev så.
Hur länge har ni då varit tillsammans? - Snart 11 månader.
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Nej men vi visste vilka vi var.
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - Alla
Har ni sovit över hos varandra? - Mer än vad vi sovit utan varann
Har ni bråkat någongång? - Någon enstaka, 2 kanske?
Vem håller fjärrkontrollen? - Vi turas om
Vad har ni gemensamt? - Allt och inget
Har ni samma åsikter om saker? - Ofta men inte alltid
Planerar ni framtiden ihop? - Vi har nog redan planerat allt som går att planera
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 5 dagar då han var i Prag
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Flera gånger varje dag
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - Always and forever

Sista frågan:
Gillar du honom/henne? - Mer än allt!

Göteborg 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela