Nelly Bokestig Engberg

Long time ago

Publicerad 2010-03-09 14:36:30 i Allmänt

Har fullt upp här hemma. Ida's fest i lördags, spa i söndags med Milla, pappa fyllde 45 igår.
Sen så hade även jag och Johannes 10 månader igår. Ååh det var så mysigt :')

Lördag - Det var jättemysigt hos Ida. Vi käkade burritos och spelade en massa spel, blev
en hel del dans också. Jag drog vid 22 iom att jag skulle upp nästa dag.



Söndag - Spa på Södra med Milla. Sjukt kul att äntligen träffa henne mer riktigt. Pratade på i flera
timmar och rätt vad det var så var klockan 3. Helt sjukt vad fort tiden går när man har roligt.
Hämtade Johannes efteråt och åka till pappa.



Måndag - Jag och Johannes åt lunch på Biteline, åt, åt och åt. Haha. Helt sjukt hur mycket man får
ner egentligen. Vi blev kvar ett bra tag och bara pratade om oss, vilka minnen vi har och vilka vi
kommer få. Som nykära :')
Vi åkte på Birsta och köpte en present till pappa (Nya badrumsaker, duschdraperi, badrumsmatta).
När jag kom hem så var det bara att ställa sig och baka. Det blev tårta och äppelpaj men min glupska
släkt hann hugga in innan jag hann fota någonting. Sad.
Mot kvällskvisten åkte jag och Johannes hem till mamma igen och kikade på film med chips och dipp.

♥ En helt perfekt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela