Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2010-03-28 00:32:30 i Allmänt

Tjollahopptjollahej.
Det har varit väldigt lugna dagar. Varit med Johannes och Petra och bara pyst på med
en massa gosaker. Känner att jag mår lite psykiskt dåligt av att måste kliva upp och
gå till skolan på måndag och börja ha en massa rutiner men det ska väl gå bra... Typ.

Jag och Petra "planerade" en roadtrip till Stockholm den 15 juni. Jag ska skjutsa ner min
käre bror och hans kompis till Arlanda då och i och med att vi står utan sommarjobb då
så kan vi lika gärna leva rövare några dagar och spendera pengar som vi inte har.
Sweet.
Dessutom var det väldigt länge sedan vi gjorde något "riktigt" tillsammans så det ska bli grymt.


Jag & Petra Gatufesten 09

Nu ska jag möta Herr Bergström i haglet/isregn/snön med Skrållan så ska vi ta och lägga oss sen.
Mysigt, man ska alltid avsluta dagen med någon man älskar. Det gör dig lycklig.

Kommentarer

Postat av: petra

Publicerad 2010-03-28 23:37:54

ååh, ser fram emot den!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela