Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2010-03-20 16:17:32 i Allmänt

VILKET JÄVLA VÄDER!!!
Tvingade ut Johannes på en långprommis runt Södermalm/Södra allén också bara för de.
Så härligt så det finns inte. Spec efter våran bamsefrukost med både fil, gröt, mackor, juice
och allt man kan tänka sig.
Själv har jag nyss tagit ett bad nu och ska väl börja tänka på mat om ett litet tag. Är ashungrig.
Blev bjuden på middag hos pappa men jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
Får väl sno ihop någonting i frysen. Blir nog kalas de.




Ha en bra dag nu allihopa och gå ut för sjutton! Sån här värme är vi inte bortskämda med.


Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela