Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2010-03-15 14:24:25 i Allmänt

Åååh vilken mysig morgon jag har haft :')
Skjutsade in Bisse till skolan och sen for jag upp och kröp ner i älsklingens säng
i en alldeles varm och go famn. Helt underbart. Han har jobbat hela helgen så han
kom inte hem förrän 8 imorse. 2 heeela nätter. Det är inte klokt.

Kärleken till dig är obeskrivlig!

Nu under dagen så har jag och Skrållan gått runt Södermalm iallafall och bara pyst på.
Jag ska sätta mig med lite självförtroendegrejer till tjejer och börja planera mina grupper
som jag ska ha nu i vår. Första blir på måndag! Spännande.
Ikväll så ska jag och Johannes ta våran löprunda. Ännu mer spännande, haha. Vi får se
hur allting går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela