Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2010-03-22 10:16:52 i Allmänt

God morgon solstrålar, eller god morgon solen!
Jag har nyss käkat frulle, ska snart ut på den dagliga långturen med Skrållan innan
jag ska göra mig i ordning.
Tänkte eventuellt springa ner till skolan och kolla vad som skulle ha gjort dom här veckorna.
Mailen funkar ju inte för någon och så då får man ta tag i det hela själv istället. Suck...
Halv 5 så ska jag till Bilda på en utbildning som studievägledare för unga tjejer. Spännande.
Tänkte gå på ett spinningpass här på lunchen men samtidigt så vill jag ut och springa ikväll
så jag ska höra med Johannes vad det blir för något när han vaknar.

Sen måste jag göra någonting åt det här med spinningen i huvud taget, mina ben passar liksom
inte ihop med mig lilla midja och mage. Men det är ju så roligt! Jaja. Vad gör man. Ilandsproblem!

Jag och hjärtat hade det urmysigt igårkväll/natt iallafall. Det finns inget bättre än att bara ligga
och prata och verkligen öppna upp sig inför den man älskar. Alla fina ord och varje liten beröring
betyder så mycket. Det spelar ingen roll om det är en puss på pannan eller om man bara blir smekt
på magen, det känns i hela kroppen!


Ha en fin dag alllihopa, jag ska väcka Johannes och vovven nu, sen tänker jag också ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela