Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2010-03-01 09:39:25 i Allmänt

God morgon mina små hjärtegryn :')
Jag har nyss ätit frukost med pappa, en riktig farmorfrukost blev det. Hallonkräm och rostat bröd.
Man blir så glad av kräm. Den är liksom söt och i en fin färg, tror nästan att den smittar av sig
där inne i kroppen.

Jag hade ställt klockan på 9 och tänkte att det skulle bli jätteskönt med sovmorgon. Tjena! Klockan
8 slog jag upp ögonen och kunde inte somna om. Kan bero på att en viss liten vovve kom upp och
gjorde en "NU-ÄR-DET-MORGON-MAMMAAAA". Tur för henne att hon är gullig...

Jag och pappa ska börja röra oss mot stan snart. Jag ska skjutsa han på jobbet och jag ska TRÄNA!
Woho. Jag har inte backat än.  Nej men spinning är roligt och väldigt, vad ka man säga. Enkelt?
Plus att man får välja sina egna motsånd så jag behöver inte dö på kuppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela