Nelly Bokestig Engberg

matfors

Publicerad 2010-03-30 18:52:55 i Allmänt

Johannes kom och hämtade mig klockan två på skolan, bra med lite service.
Släppte av han hemma hos sig och åkte till Matfors och här är jag nu.
En sjuk bror, en sovande pappa och en utslagen liten vovve. Funderar på att
hugga in på en glass till. Man får faktiskt äta två när man är 18, då bestämmer
man själv har jag nyss insett. Hur bra är inte det då?
Nej det här blir en riktig Tvkväll. Snart 2½ men. Vänner och 2½ men är nog de
bästa serierna i världshistorien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela