Nelly Bokestig Engberg

matvanor

Publicerad 2010-03-21 01:00:56 i

Frukost: Havregrynsgröt med äppelmos och socker, multijuice, te, två rostade mackor.
Middag: Makaroner och köttbullar
Gotta/Övrigt: Druvsockerflaskor, popcorn, te.

Träning: En riktig långprommis + småpromenader.

Vi åt frulle så sent så det blidde ingen lunch.
Jag och Skrållan ska snart gå och lägga oss igen efter en helt kalasdag. Kunde inte ha
blivit bättre faktiskt :)
Johannes hela dagen och sen hann jag inte ens vara ensam en timme innan Ida kom.
Grabbarna grus på det var bara ett plus i kanten.
Jag gillar spontana umgängen, det är mycket roligare så när det inte är planerat.
Johannes jobbar inatt så jag får vara ensam några timmar till men det gör ingenting.
Skrållan och jag kan behöva lite mamma och dotter tid för varandra. Hihi.


Jag känner mig riktigt riktigt lycklig. Jag har så fina personer runt omkring mig. Det är helt
underbart. Tack alla ni som är ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela