Nelly Bokestig Engberg

matvanor

Publicerad 2010-03-30 22:19:41 i

Varit lite lat med det här men det får bli som det blir.

Frukost - havregrynsgröt med socker och äppelmos, två rostade mackor med marmelad, te.
Middag - tortellini med permesanskinka, korv med bröd
Övrigt - Två tallrikar fil med kalaspuffar, två 91an glassar, te

Blir nog en drös med fika till innan jag lägger mig för jag är hungriiig. Sällan.
Ska vara med Petra imorgon och är det någon som förstår mitt behov av saker i magen
så är det hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela