Nelly Bokestig Engberg

Matvanor

Publicerad 2010-03-19 14:03:39 i

Jag ska göra en liten grej här i bloggen. Jag ska skriva upp ALLT som jag äter på en dag, varje dag.
Om jag har tid då vill säga. Det här är ett så stort ämne idag som dom flesta tjejer har problem
med så jag tänkte genomsöka mig själv och verkligen begrunda hur jag äter och hur jag tränar.

Nu är ju inte den här dagen slut men jag uppdaterar ikväll när jag är klar.

Idag.

Längd: 170 cm.
Vikt: 56.6 kg.

Träning: Bara de vanliga promenaderna med hunden.

Frukost/Lunch: Havregrynsgröt med socker och äppelmos + Multivitaminjuice.
Övrigt: 4 st Hallongrottor.

Nu ska vi se hur mina matvanor och träning påverkar min kropp under en framtid.
Det jag vill komma till är att jag tror inte att det blir så stor förändring.
Jag tror att man kan äta vad man vill, när man vill och jag hoppas att jag kommer
fram till det genom det här också.

Update:
Det blev tårta, ballerina, chips & dipp och lite godis på det hela igår också. Ingen middag.
Inte bra. Ät vad ni vill men missa för fasen inte maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela