Nelly Bokestig Engberg

morgonmys

Publicerad 2010-03-19 11:01:31 i Allmänt

Jag och Skrållan ligger här och myser framför Bellatyrashow, hihi.
Smaskar lite på en Hallongrotta också, dom blev sjukt goda!

Vi ska snart bege oss ut på en promenad runt Södermalm och efter det
ska jag åka på lite jobbgrejer.
Min farfar och min faster fyller år idag så i eftermiddag blir det fika hos Lotta.
Fikakungen nummer 1 här! Haha.
Martina fyller år idag också och jag ska försöka fixa en hundvakt tills ikväll.
Inte lika lätt som det låter, men annar blir det en myskväll med ännu mer gotta
för min del :)


Ha en bra dag allihopa, för det ska jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela