Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2010-03-10 14:56:45 i Shopping

NU ÄR MAMMA HEMMA!!! Awsooomee. Hehe.
Fick en liten Isak med mig på köpet när jag hämtade henne också.
Vi har nyss smällt i oss maxmat och kollat på massa biler (jag bara dör!)
så nu väntar vi bara på att mamma ska komma ut ur duschen så ska vi
kika på en dvd när dom snorklar :)

Jag hade önskat mig ett par gröna converse därifrån då mamma sa att det
fanns en conversebutik men det fanns tyvärr inte i min storlek så då blev det
två par som komensation istället. Hur grymt är inte det?
Så fick jag en EdHardy väska och en Edhardy bikini av Jimpa också. Så fruktansvärt
snygga så det finns inte. Fick en mindre chock.



Bikinin kommer vara så sjukt snygg när man är äckligt brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela