Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2010-03-17 14:42:13 i Allmänt

Helt underbar kväll igår med min älskling :) Underunderunderbart. Jag vet inte hur det går till
men jag blir bara mer och mer kär för varje dag. Det känns som om att jag ska explodera inuti.

Förstår att det inte är jätteroligt att läsa om samma person varje dag men det här är ingen blogg
för allmänheter (även om nu alla kan läsa) utan en blogg för mig.

Jag var på spinning på lunchen idag, görskönt! Så nu sitter jag hemma hos pappa och chillar.
Äter lite skorpor och dricker Te. Är sugen på någonting gott men jag vet inte vad. Sicket problem.
Jag sa även upp mitt medlemsskap på Gold's idag. Det är 3 månaders uppsägningstid och jag kommer
tyvärr inte att hinna träna någonting i sommar så då valde jag att avsluta och så får jag se hur jag
vill göra till hösten istället om jag vill börja då igen eller inte.
Jag kan iallafall träna Juni ute så nu blir det beach 2010 för fulla muggar. Hehe. Nejdå, men jag ska
träna upp mina armar och kondition iallafall, fast det gör jag nog bäst då jag springer med J men...

Det finns bara två av oss och det är vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela