Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2010-03-31 13:35:37 i Allmänt

Hej alla små turteduvor, hur mår ni idag?
Jag har åkt på pollenallergi så jag går och nyser i ett här hemma men jag klagar inte.
Så länge våren kommer så kan jag vara hur sjuk som hellst.

Skjutsade pappa till Alnö imorse, hatar vägen till hans skola. 50km/h hur långt som hellst.
Astråkigt om man frågar mig.
Sen kom jag hem till mamma och hittade en massa tvätthögar som jag började sortera...
I ungefär samma sekund som jag började vika kom supernelly fram. Var ett tag sen jag
såg skymten av henne faktiskt.
Bäddade rent i Bisses säng för han är sjuk och sen råkade jag göra om hela hans rum. Opps.
Han hade djungel/djurmönstrade saker där inne förut men nu så åkte allt bort. Gardinerna och
hela kittet. Tog bort en puff som inte får plats och massa saker.


Vårkänslorna tittar fram. Jag är helnöjd, hoppas han också blir det...

Annars kan det bli lite jobbigt.

Hur som haver, åkte hem till Mr.J en liten sväng och droppade av honom på skolan.
Kommer inte träffa han förrän imorgon för jag ska vara med Petra ikväll (:D) så det var
lika bra att passa på.
Nu har jag iallafall nyss tagit en dusch så jag är ren och fin för jag ska iväg på skolan med
mamma och prata om min praktikplats runt 3 tiden. Skulle kirra en pizza åt mamma innan
och möta henne på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela