Nelly Bokestig Engberg

onsdag kväll

Publicerad 2010-03-24 23:27:33 i Allmänt

Men oj vad alla hade saknat mig på en dag. Jag fick lite abstinens och blockade
bloggen för att andas lite. Se hur nyfikna alla var, svar - Väldigt! Hahaha.

Nej men mitt humör har varit lite dalande dom här dagarna men nu är jag glad
igen. Riktigt glad. En vän och en pojkvän senare. Sen en bror som bara är allmänt
söt är inte helt fel de heller.

Ikväll har jag iallafall bakat Hallongrottor, så jävla gott. Fast efter 2 blir man liksom
mätt men det är bra, så håller dom längre.
Blev inbjuden till Hanna när hon ska fira sin 18års dag också, kommer bli så sjukt kul.
Ser verkligen fram emot det. 24 April, ska inte ut någonting innan de så jag kommer
vara galet peppad!
5 april ska jag och min kusin Isak upp till Åsele också, påsklovet. Gud vad jag ska
vara med min släkt då, har saknat dom som tokar. Det går inte att beskriva.
Mina små hjärtisar :) Hoppas Jimmyboy är uppe också...
Kul för er att läsa som inte ens vet vilka jag pratar om.

Nej, nu ska jag ta ut Skrållan och sova. För nu är jag glad igen och kan sluta ögonen
med gott samvete.

Jag älskar dig mer än vad som är hälsosamt.
Men det får bara vara så, för det ska vara vi två.

Kommentarer

Postat av: Linn Källström

Publicerad 2010-03-25 11:56:38

man blir så glad av att se er två på bild. ni är liksom perfekta tillsammans :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela