Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2010-03-03 10:26:25 i Allmänt

Imorse var jag snäll och skjutsade både Johannes och Pappa till skolan och jobbet.
Det är lugnt tänkte jag, jag åker hem och lägger mig efteråt igen. Tror ni jag kan somna?

Suck...

Klockan är 10.20. Så var ska jag göra resten av dagen? Vi har tyvärr inte fått komma in
i cafét än så jag är ledig idag. Men det känns som om att jag ska ta vara på dom här dagarna
för sen blir det väl jobb från 08-22 varje dag.
Känner mig inte helt kry sen igår heller så det är väl lika bra.

Jag är lite sugen på att gå ner och träna men samtidigt så vill jag duscha och göra mig i ordning
så man kan visa sig för folk. Svårt val. Känns som om att livet går emot mig nu.
Stora livsproblem hörrniii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela