Nelly Bokestig Engberg

påskägg

Publicerad 2010-03-17 16:39:50 i Allmänt

Igår fick jag skämmas, Johannes sa att han hade drömt om att han hade gett mig ett påskägg
fullt med druvsockerflaskor.

Påsk...
Påsklov...

Påskägg...


HUR KUNDE JAG GLÖMMA DET HÄR?!
Johannes sa att han hade tänkt på det ganska länge, fy vilken hemsk flickvän. Fast jag tänker
gottgöra han med ett superägg istället :D Hihi.

Vad skulle ni önska i erat påskägg? :)

Man måste ju inte ha godis i. Smycken, Jumpsuit (inlägget nedan), Pyssel, Ansiktskrämer
och lite roliga småsaker är någonting jag skulle vilja ha. Plus en massa druvsockerflaskor.
Jag och Johannes ska spara som tokar nu så jag tänker inte önska mig någonting från han för jag
ser hellre att vi har det bäst i Egypten men Mamma och Pappa kan jag ju
blinka lite åt med ena ögat... Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela