Nelly Bokestig Engberg

rubrik

Publicerad 2010-03-19 13:39:23 i

Jag ångrade mig med den där blusen/tunikan. Den är lite för fin. Så det blidde en ganska ny
ifrån HM som ännu är oanvänd. Nu ska jag snart åka och hämta brodern och Krille för att frakta
en drumsymbal tror jag... Hm, nej jag vet inte jag.
Musiksaker iallafall.

Ska ha iväg min gamla bräda och lite saker på fyndlagret sen om jag får ett bra pris. Skönt
så det slipper stå och ta en massa plats bara. Hittade massa skitgrejer i frådet igår som både
jag och mamma funderade över varför vi hade kvar. Väldigt bra fråga.

Jag idag. Sminkade mig bara för att Johannes kläckte ur sig "Hur längesen var det du hade smink
på dig sist?". Tog det lite som en förolämpling tills jag kom på att jag hade det i tisdags och då märkte
han det inte ens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela