Nelly Bokestig Engberg

sebastian engberg

Publicerad 2010-03-06 22:28:00 i Allmänt

Förstörde nyss min lördagskväll när jag kom hem ifrån Ida.
Var redan irriterad på en grej innan och det här kom som pricken över Iet.

Jag sa åt pappa att handla chips och dipp till mig, så sa jag noga att ingen skulle
röra det förrän jag kom hem. Det var alltså MINA saker. "Jaaa", säger pappa snällt då.

Kommer hem och pappa säger att dippen ligger i kylen och det gör den mycket riktigt
förutom att den är HALV TOM! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH fan vad jag vill döda någon nu.
Det räcker inte med att han runerar mig hos mamma på maten och drickorna jag köper.
Jag hinner liksom ta en tugga av allt innan det är borta. MINA JÄVLA PENGAR.
Men nu måste han till och med äta en halv jävla gräddfil för att må bra. JAG HATAR MÄNNISKOR!

GUUUUUUUUUUUD.
Nu kan ni sitta där och skratta över hur fånigt det låter men det finns en gräns som alla tål.
Hädanefter ska jag skriva lappar på alla mina saker.

Plus att han har en kompis här så jag kan inte gå in och skrika ut mitt utbrott på han heller....
Jag hatar allaaaaaaaa.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-03-07 11:42:38

Jag måste alltid lappa mina saker som står i kylen annars kommer allätarn/pappa och äter upp det :p Så det är full förståeligt att bil arg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela