Nelly Bokestig Engberg

smyckesvisning

Publicerad 2010-03-29 20:06:36 i Shopping

Otroligt fina smycken, tur att man inte tog med plånboken. Då hade jag varit körd.
Mamma köpte ett halsband och ett par örhängen som jag fastnade för, bara 100 kr.
Klappat och klart.
Jag och Petra är lur på om vi inte ska göra en visning vi med. Alla tjejkompisar + mammor.
Skulle kunnde bli grymt kul.




Tack mamma :')

Petra fick hem 4 ringar i strass och silver. Våra mammor är grymma.

Men vad tror ni, skulle ni vara intesserade av en smyckesvisning till grymma priser?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela