Nelly Bokestig Engberg

sportlov

Publicerad 2010-03-05 10:51:16 i Allmänt

Jag har probleeeeeeem. Jag vet inte hur jag vill lägga upp det här lovet.
Jag vill åka till Åsele till mormor och morfar och kusinerna. Jag vill bäbsa!
Jag vill släppa Skrållan lös så hon får springa tills benen viker sig på henne
så att hon bara vill gosa resten av kvällen.

Jag hade tänkt att åka upp igår och åka hem på sön-mån för då har jag ju resten
av sportlovsveckan kvar. MEN, Tess och Ida fyller år och har fest. Det kan man inte
missa!

Då tänkte jag att då kan jag åka på söndag och åka hem på onsdag eller torsdag.
MEN. På måndag fyller pappa år.

Då tänkte jag att "hm, då åker jag på tisdag och åker hem på fredag eller eventuellt söndag.
MEN. På torsdag ska jag och Johannes på Magnus Betner.

Så nu återstår det att åka på fredag och åka hem på måndag eller tisdag för på onsdag måste
jag hämta mamma i Bergsjö då hon kommer hem ifrån Egypten.
Gud vilket dilemma. Svårt fall assååå.
Åker nog upp på fredag, om jag får för mormor. Men det brukar ju inte vara något problem 8-)

ÅÅÅÅH! Jag vill inte planera. Jag vill göra sånt här spontant.
Jag skulle ju kunna åka upp veckan eller helgen efter sportlovet men jag vill ju vara där när
ungarna också är lediga... Svårt svårt svårt.

En av twinsen i våras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela