Nelly Bokestig Engberg

tisdag

Publicerad 2010-03-09 14:46:49 i Allmänt

God eftermiddag mina vänner.
Hade en otroligt skön förmiddag. Klev upp runt halv 11 och gick runt Södra Allén
med Skrållan i morgonsolen. Galet skönt.
Kom hem och städade köket, badade Skrållan, ställde fram frukost och väckte
Johannes med en massa morgonpussar. Hihi.
Varför är det så himla underbart att äta frukost tillsammans? Det känns inte som att
någonting kan förstöra dagen efter det.

Gick på badrummet efteråt. Usch usch usch! Men nu är det så rent så man kan slicka
golvet där inne. Skulle dock inte rekomendera det.

Ville träna idag med jag ska ut till Matfors igen så det hinns inte med. Men så kan det
vara ibland tyvärr. En kille ska kika på mina ABS bromsar och jag tänkte hugga in
på den sista tårtbiten (om det finns någon kvar...).

Sen har jag ett problem. Det har blivit något knas med min kamera!!!
Knappen när man trycker för att ta en bild har blivit jättetrög. VAD GÖR MAN DÅ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela