Nelly Bokestig Engberg

tisdag

Publicerad 2010-03-16 13:55:13 i Allmänt

Vi sprang igår, på riktigt!!! Mohaha. Trodde nästan att vi skulle backa där ett tag.
Grejen är att det var sjukt roligt, varför har jag inte kommit på det här förut?
Det gick ganska bra till och med. Jag har lite problem med andningen då jag har astma
men då det inte gick mer så traskade vi 3 lyktstolpar så fortsatte vi senare så vi sprang
iallafall 3/4 av sjön. Minst!
Plus vägen hem också, det är ju faktiskt en liten bit :)


Nu idag så klev jag upp med Baby, käkade frulle, gick runt Södermalm med Skrållan
och sen så har jag faktiskt varit på ett Bodypumppass nere på Golds. Härligt!
Bra start på dagen eller vad man säger.
Jag håller på att tvätta nu och efter det så tänkte jag åka upp till Johannes och hjälpa
han att städa hans rum... Hm, kan bli intressant.
Funderar på att sova hos pappa ikväll också, bara för att vara snäll och skjutsa han till jobbet
imorgon! Förhoppningsvis så kan han tanka bilen åt mig som tack... Hehe.

Mycket text och inga bilder. Tråkigt. Men jag har som ingenting att fota riktigt.
Tror dock att jag ska dra fram kameran och få ut lite kläder på tradera och hoppas på att
få en liten slant iallafall. Skulle inte sitta helt fel just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela