Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2010-03-18 16:07:37 i Allmänt

God eftermiddag =)
Imorse var jag uppe med tuppen, skjutsade pappa till skolan.
Hem till mamma och pussade lite på Johannes och sen så bar det iväg på Bilda.
Fixade lite böcker och kollade in HM och snackade om hur min blivande lägenhet
ska se ut med mamma. Otroligt ansträngande måste jag säga!
Vi käkade lunch på DragonHouse och kikade på stan. Hittade massmassmassviiiis
med saker. Nåja.
Får vänta tills min resa är betald, sen kan jag shoppa.
Fast jag tror att Mamma var villig att klicka hem en del. Hehe, man kan ju hoppas!

Kom hem vid etttiden, väckte Johannes. La mig och sov själv 8-) Bra där.
Ikväll var det tänkt att vi skulle ut och springa men nu när det är sånt här äckelväder
får vi se hur det blir med saken. Annar blir det långpromenad med hunden, fast det
måste jag nog iallafall när jag tänker efter...

Skrållanboll :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela