Nelly Bokestig Engberg

Tränat

Publicerad 2010-03-03 14:41:14 i Allmänt

Hur duktig vad inte jag då. Tyckte att jag kunde göra någonting av dagen så klockan 11
pallrade jag mig ner (jo jag gick) till Gold's och var med på en spinnginglunchpass.
Sjukt vad skönt det är efteråt när man är nyduschad och håret luktar nytvättat och så
har man all världens energi till resten av dagen.

Sån energi att ja till och med gick och handlade!
Jag ska laga mat till mig och mannen, grillad kyckling, ris och bea.
Otroligt generöst av mig.

Fick sms av mamma förut också. Egypten är det bästa stället hon har varit på hitills (och hon har varit på
en del...) så nu är jag extra peppad på att åka. Dock ett halvår kvar men är det något som går fort så
är det våren och sommaren :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela