Nelly Bokestig Engberg

träning lönar sig

Publicerad 2010-03-01 22:52:11 i Allmänt

Jag vann två Timrå-Modo biljetter på grund av att jag snurrade lite snabbt på mina ben.
Helt rätt taktik för att få mig att börja hålla igång igen! Haha.

Hockey är inte riktigt min grej alltså...



Funderade och busade lite...

Tills jag kom på att det var ganska roligt iallfall!


Sådär. Nu var jag en lite rolig tjej. Egentligen var tummenupp bilden tagen innan matchen då
det var en bilkö men den passa lixom in i min roliga historia.

Nu ska jag till garaget och ställa in min lilla bil så den får tina och dra en korv på statoil.
Shit vad jag kände mig som en matforsare där. Inte ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela