Nelly Bokestig Engberg

typiskt mig

Publicerad 2010-03-29 09:20:57 i

Idag har jag lite blandade kläder på mig som känns helt och hållet Nelly. Min stil liksom.
Blanda lite smått och gott sådär, något fint med något sött och något fränt till.
Fränt. Spännande ord måste jag säga, bör användas mer än vad det gör idag.
Fränt.



Iphone bilder i en släkt hall, ni kan inte begära för mycket av mig.

Såhär ser jag ut på ett ungefär idag iallafall.
Dagen är inte så spännande, skola tills i eftermiddag. Men ikväll ska faktiskt jag och Petra
plus våra kära mödrar på smyckesvisning hos Karina. Runerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela