Nelly Bokestig Engberg

varför, alltid just dippen?

Publicerad 2010-03-16 17:13:08 i Allmänt

Minns ni mitt utbrott på min bror för en vecka sen när han hade tagit min dipp?
Mitt lilla utbrott som händer då jag inte får äta det jag vill...

Jag och johannes åker på Ica för att jag är så sugen så att jag håller på och dö.
Jag säger att vi måste ta gräddfil, Johannes säger att dom har hemma. Han ringer
för säkerhets skull och kollar och det stämde (till min förvåning).
Kommer hem och ser att gräddfilen gick ut för en månad sen. VARFÖR JUST DIPPEN???

Jag kan skita i precis allt förutom själva dippen till mina chips!!!
Johannes är nu på Ica (igen) för att handla en ny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela