Nelly Bokestig Engberg

världens bästa pojkvän

Publicerad 2010-03-21 17:48:16 i Allmänt

Just nu så är Johannes på väg till Subway för att handla en macka till mig.
Har inte jag världens bästa pojkvän i hela världen? Jo. Garanterat :)

Jag och Skrållan har varit på en långprommis, som vanligt, och nu kollar
jag på Grey's som jag missade i onsdags. Så grym söndag.
Tänkte fortsätta mitt mys nu när han kommer tillbaka tills jag ska hämta
mamma på tågstation. Hinner inte träna för passet krockar med tiden då
tåget kommer in men vad gör det. Jag har ju världens bästa pojkvän :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela