Nelly Bokestig Engberg

Visste ni...

Publicerad 2010-03-21 01:38:09 i Allmänt

Att för precis ett år sedan den här helgen så fick jag upp ögonen för Johannes?

Jag Petra och Adam skulle på subway och möta upp Jon, Victor och co och där
så var mannen med. Minns när vi var på vägen hem då han gick en bit framför
mig och Petra och att jag viskade till henne hur snygg jag tyckte att han var.

Dagen efter var jag ganska snabb ut på bdb och kika på han lite närmare och
sen bara någon dag senare så fick jag en vän-förfrågan från honom.
Ni kan ju bara gissa vilken hjärtklappning jag fick! Haha. Ville inte verka för "på"
så jag använde olika kompisars bilddagböcker för att kolla.
Efter det så var det facebook och sen äntligen så addade han mig på msn och vi
började prata.

Det roliga var att jag visste inte ens att Johannes hade flickvän förrän Pontus sa till mig
att han hade gjort slut med henne. Tänk vad jag hade gjort bort mig om jag hade börjat skrivit
till han först då på en gång? Haha. Ibland blir saker bara helt rätt och som det ska vara.


Du får mig att skratta, du får mig att le, du får mig att vara lycklig.
Jag älskar dig Johannes Pontus Bergström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela