Nelly Bokestig Engberg

onsdag 26/5

Publicerad 2010-05-26 10:23:06 i Allmänt

God morgon.
Ja vad ska man säga, var ett tag sedan det hände något här.
Just nu så ligger jag i sängen, ska snart pallra mig upp och gå ut med Skrållan.
Håller på att gå sönder av all pollen som är ute.
Var ett bra tag sedan jag var på skolan men det går liksom inte. Så fort jag går
ut så blossar hela jag upp. Det sätter sig på både lungor, ögon, näsa, hals och överallt.

Vad har hänt sen sedan då...

- Jag och Johannes har haft ett år (`v´)
- Övikweekend
- Börjat jobba
- Gjort blonda slingor
- Bara njutit av värmen och en massa kärlek :)



Nej, promenad och morotskaka blir det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela