Nelly Bokestig Engberg

10 okt

Publicerad 2010-10-10 11:33:42 i Allmänt

Goood Morgon.
Har sovit som en gud i mammas soffa. Tänker inte kliva upp på ett bra tag.
Var myskväll här igår. På eftermiddagen intog jag och Olle varsin soffa och
bara jäste. Sen när han försvann tog jag till chipsskålen och kikade på PS. I love you
med mamma (som pratade telefon hela tiden).
Men dä va gött.

Vaknade 06.08 av att min käre kärlek ringde. Han hade nyss kommit hem och kollade
på film med Jon och Calle. Asså... Haha. Gillar hans "Jag kommer upp till dig så fort jag
vaknar". När tror ni han kommer vakna idag? :) 14.00, 16.00?
Drömde även att han hade sovit med en tjej inatt, fel utskällning jag hade gjort mig beredd
på att göra. Kom dock på att inte var sant. Fan. Hade varit lite kul att spåra ut totalt.

Ska iaf hjälpa mamma att städa ur garaget idag och efter det ska jag köra ett träningspass
på henne och Karina. Mo ha ha. Ska få dom att dö hade jag tänkt.



Först är det repris av Idol. Goodbye my lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela