Nelly Bokestig Engberg

11 okt

Publicerad 2010-10-11 13:54:04 i Allmänt

Hola!

Jag har nyss duschat och käkat efter ett svettigt spinningpass med Milla.
Fan vad skönt. Bästa sättet att börja en ny vecka på.

Insåg att mitt egna Bodypump pass är imorgon och jag är inte klar än.
Sällan man är ute i sista sekund med allt. Men skit i de, det går nog bra.
Måste bara hitta lite låtar som är längre då jag inte kan mixa själv.

I övrigt så kollar jag på SuperNanny eller vad det heter. Hur svårt kan det
vara att ha kontroll på ett par barn? På riktigt, hur handikappade kan föräldrar vara?
Den här familjen kunde inte ens få barnen till att borsta tänderna? Hallååå???
Blir fan upprörd.
Så börjar dom grina när ungarna gör rätt och är duktiga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela