Nelly Bokestig Engberg

12 okt

Publicerad 2010-10-12 15:50:08 i Allmänt

Helluuu.

Har inte pms längre. Kan ju vara bra för omgivningen att veta.

Den här dagen har varit riktigt bra. Började med att jag körde mitt
alldeles egna Bodypump pass för 2 klassen på skolan på Golds gym.
Hur kul var inte de? Fick se hur alla plågades. Hihihi. Typsikt min grej.
Nu är jag inne på att påbörja en instruktör utbildning till hösten/vintern. 

Kom hem. Började tvätta och så tog jag och Jojjingen en powernap i soffan.
Hur gott? Nu har jag sett en jättefin film och fått ett väldigt givande samtal av min chef.
Ska nu börja jobba dubbelt och lite mer = dubbelt och lite mer lön. Nice!

Behövs nu. Jag vill ha mina limegröna gardiner och boka resan med brudarna
till Turkiet som vi vill göra i år. Hoppas alla kan bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela