Nelly Bokestig Engberg

14 okt, skadad hjälte

Publicerad 2010-10-14 13:44:15 i Allmänt

Mamma vad ont jag har.

Jag och Johannes är ganska busiga av oss. Vi gillar att brottas, kittla
varandra och bara vara allmänt pain in the ass på varandra. Vi tycker
det är kul. Som den här veckan har jag haft den värsta träningsverken
någonsin, då måste han klämma på mig hela tiden så att jag vill dö.
Ungefär så. 
Det är väl lite smågulligt kärleksbeteende mot varandra vi utspelar. 

Tyvärr så har det här en tendens att gå över gränsen ibland. Vi råkar
göra illa oss på riktigt. Som för ungefär 30 min sedan.

Jag skulle slå han så hårt jag kunde på låret (på hans begäran). När jag
gör det här lyften han på benen och jag slår mig själv. Han tycker att det
här är jätteroligt (vilket det är) och jag bara måste slå en gång till för att
hämnas. vad händer? 
Jag tar i så hårt jag bara kan och skickar på en riktig knytnäve mot hans
ben som han lyfter igen och jag prickar hans knäskål. Han beniga knäskål. 

Tror aldrig jag har skrattat och gråtit av smärta så många gånger samtidigt. 
Det var verkligen helt fruktansvärt. Och Johannes skrattade så han fick inte
fram någon luft typ. 

Aj. aj. aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela