Nelly Bokestig Engberg

16 okt

Publicerad 2010-10-16 13:00:34 i Allmänt

16 vänner avsnitt senare...

God morgon!

Jag insåg att vi faktiskt har boxar på videoteket också och inte bara filmer.
DESSUTOM. Hehehe. Singstarmickar!
Stackars, stackars Johannes. Gud vad roligt jag ska ha i framtiden. Hihihi.

Ska snart sätta på mig ansiktet (sminket) och gå ner på jobbet igen. Jobbar
med Stina hela helgen så tiden bara rinner iväg. Känns skönt att äntligen ha
ett jobb som har fasta timmar, fast lön och grymma arbetskamrater.
Har även fått en helg extra i månaden vilket ger en hel helg extra lön... Gilla!
Söndagar är ju 100% OB så jag klagar inte för fem öre.

Imorgon blir det party btw, då kommer min kusin Isak hit på en sleepover och sen
på måndag så åker vi till Åsele några dagar :) Ska bli omhändertagna av mormor
och morfar. Äta upp oss och leka med våra kusiner. Mammas kusiner också för den delen.



Men nu måste jag sminka mig och gå ner på stan och kolla ut vilka gardiner jag ska
köpa till köket. Limegröna eller turkosa? Hum. Ska få pengarna tillbaka som vi la ut
i Egypten då jag åkte in på sjukan, plus ersättning för dagarna då jag var dålig så nu
har jag råd att köpa dom jag vill ha. Som Johannes tycker är för dyra...

 Men det skiter man väl i :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-26 18:12:23

jag har väll inte sagt att dom är för dyra :S:S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela