Nelly Bokestig Engberg

17 okt

Publicerad 2010-10-17 12:08:34 i Allmänt

Grattis Lisa!

Jag sitter hos mamma och kikar på Idol. Jag sitter även och farsineras över hennes man.
Han ville gå på Volbeat ikväll, biljetterna är slut. Vad gör man då?
Jo man ringer Lars Winnerbäck som känner Volbeat och ber han säga åt dom att fixa biljetter
åt han och mamma. Vilket han gör?

Vem fan har Lars Winnerbäcks nummer bara sådär?

Det är inte första gången min familj chockar mig med kändisar runt om i landet men jag
föväntar det mer av mamma och pappa som faktiskt jobba i musikbranchen.
Jaja. Det var lite coolt.

Idag kommer Isak hit :) Tjoho.

Menee, hare bra då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela