Nelly Bokestig Engberg

20 okt

Publicerad 2010-10-20 21:43:21 i Allmänt

Tjillivippen!

Det är mys här i Åsele. Snö, kakor, te, bullar och äppelpaj. Bättre än så blir det ju inte.
Massa söta små barn också.
Jag har haft en tjejkväll med Mimmi ikväll utan alla 6 grabbkusiner. Kan ju säga att tjejen
var överlycklig och var helt farsinerad över att vi var fler tjejer än killar i huset.
Vi bakade knäckflarn och ritade. Jag ritade en jätteteckning med ett hjärta och ett band
över som det stod Emil <3 Mimmi i. Hon skulle ge han den imorgon. Så sött!

Annars så har veckan gått snabbt, som vanligt. Man hinner aldrig komma upp hit förrän
man ska hem igen. Vi åker imorgon då jag jobbar på fredag. Och lördag. Och tidsag. Och onsdag.

Fick dessutom reseersättning på grund av min allergi i Egypten. 4654:- ramlande in på kontot idag.
Bara sådär. Klagade inte!

Flyter det på eller? :)

Så här vaknade jag upp imorse btw.

Årets första snöängel är också gjord!

Kommentarer

Postat av: Desiree

Publicerad 2010-10-25 22:31:36

åhh vad mysigt med snö =)längtar tills den kommer hit :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela