Nelly Bokestig Engberg

26 okt

Publicerad 2010-10-26 19:37:48 i Allmänt

chacha....

Näe, vi börjar om.

Hej!

Vet inte varför jag tyckte att det var bra att skriva sådär.

Står på jobbet och... Ja, det är inga kunder här så jag äter
en liten Ben & Jerryglass.
Har inte riktigt koll på när jag skrev sist. Lite saker har hänt iaf!

- Varit i Åsele.
- Shoppat allt jag har hållt mig ifrån sedan vi flyttade.
- Gjort klart allt i lägenheten. ALLT.
- Beställt min studentmössa. Fick designa själv, är så nöjd!
- Jag, Martina, Milla och Linn ska till Cypern i maj! (okej det är inte bokat än).
- Imorgon går mitt liv under 10.15...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela