Nelly Bokestig Engberg

6 okt

Publicerad 2010-10-06 19:12:43 i Allmänt

Hej alla bloggpolareEe!


Sitter i soffan med en kopp te och funderar på vilken film jag ska sätta igång.
Johannes är och tränar amerikansk fotboll så jag har nästan 2 timmar på mig att
sen vilken tjejfilm jag vill. Nice.


I övrigt så gör jag inte så mycket. Tränar i stot sett varje dag, ibland två pass.
Det blir lätt så när man har såhär mycket strötid över. Har ju bara 2 lektioner i veckan
fram till jul och jag jobbar bara helger än så länge.
Kul är dock att Milla har börjat med mig idag, så nu är vi två träningsnördar istället för en.
Då blir det oftast dubbelt så bra.


Håller även på att sätta ihop ett eget Bodypump pass som ska vara klart på tisdag.
Är lite småförkyld men det går bra ändå. 

Blev en utekväll med Linn förra veckan också. Är sugen på en utgång idag med men
Johannes har förstört mitt sätt att tänka. "En kväll med alkohol förstör 2 veckors träning".
Jahapp. Då var det förstört också. Har inte råd iaf men det säger vi inget om...


Ska nog hugga in på en bulle jag bakade igår nu istället. :)

Dagens saknad kan ju bilden stå för. En rosa madrass i ett turkost vatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela