Nelly Bokestig Engberg

8 okt

Publicerad 2010-10-08 09:39:42 i Allmänt

Idag har jag och hjärtat 17 månader tillsammans ♥
Hur fort går inte tiden?


I övrigt så vaknade jag på sämsta sätt som går att vakna på. GUD!
Johannes hade ställt klockan, den ringer och vi inser att vi kan sova
1 timma till. Efter bara några minuter så piper den igen (han snozade självklart)
och redan där blir jag förbannad. Sen när han ska stänga av den så
tappar han den under sängen och får inte upp den.
Signalen blir högre och högre och PMS'et kom. Jag fick totalt damp.


Men så kan det gå.
Nu ska jag möta upp Dessan på gymmet =)

Kommentarer

Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Publicerad 2010-10-08 09:53:24

Kikar in.. Vad ska du göra i helgen då? :)

Postat av: zaida

Publicerad 2010-10-08 10:03:45

Hej!



Sugen på att vinna en valfri jacka från elvine.se av värde 1800-2300kr? Gå in på min blogg och delta ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela