Nelly Bokestig Engberg

9 okt

Publicerad 2010-10-09 21:36:47 i Allmänt

................................................
...............
............................
.....................................
..................
............................................
................................................

Idag är jag bakis.

På riktigt.

Hade dock en av de roligaste kvällarna på riktigt riktigt länge. Helt galet.
En riktig tjejkväll med lite pojkvän och pojkvännens kompisar på slutet.

Jag skrattade så jag fick ont i magen. Det blev både Stads och Memento.

Linn Linda Martina Bodil Petra och Elvira höll takterna och till slut avslutades
kvällen med Linn, Johannes och Felix i soffan.

Men som sagt. Idag är jag bakis. Så bakis att jag ska sova hos mamma så hon får
ta hand om mig nu.


Jag & Linn


Petra & Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela