Nelly Bokestig Engberg

pms

Publicerad 2010-10-11 21:16:37 i Allmänt

Sitter här och PMS'ar över hur dum i hela jävla huvudet jag är.
Tog självklart för givet att Johannes skulle vara hemma med mig ikv
iom att han inte kunde de igår då det var planerat. Så jag har väntat
sen klockan 6 ungefär på att han ska komma och när han kommer vänder
han lika snabbt för att han ska ut och göra ingenting enligt han själv?

....................................................................................................

Ibland vill jag bara slå in en tjejs hjärna i hans huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela