Nelly Bokestig Engberg

Tråkigt

Publicerad 2010-10-10 23:19:00 i Allmänt

Frukost: Te, fil, hårdbrömacka
Middag: Fiskgratäng
Humör: Myshumör
Mående: Seg
Borde: Bädda nya sängkläder
Frisyr: Utsläppt
Smink: Ingenting
Klädsel: Tjocksockar, hotpant och tröja
Planer: Mysa med Johannes (Dock fick han nattjobb...)
Dröm: Bli rik
Senaste personen du pratade i telefon med: Johannes
Senaste personen du fick sms av: Johannes
Materiella vill ha: Ny garderob
Fundering: Pengar
Beroende: Johannes
Tråkigaste: Johannes lämnade mig för jobbet
Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: Eh. Alltså definera vad som är min familj?
6-7 år sedan kanske?
Längtan: Myskväll med Johannes
Superlängtan: Jojjingen...
Tidning: Jag läser bara facebook.
Låt: Pink, alla låtar.

Då kan vi konstatera att jag är så kär som man kan vara i Johannes och klarar
inte ens en dag utan honom.

Har jag nämnt att jag hatar tjejer som är beroende av deras pojkvänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela