Nelly Bokestig Engberg

10 sep

Publicerad 2010-09-10 09:54:11 i Allmänt

God morgon bloggen!
Den här dagen har börjat sjukt bra.
Klev upp och gjorde mig i ordning hos pappa, åkte och lämnade Skrållan hos mamma.
Gick hem till lägenheten och tjuvkikade, gud vad fint det blir! Helt galet att jag ska få
bo sådär fint. Åh. Jag ska fixa hela helgen nu. Sätta upp gardiner osv. Underbart!

På skolan fick vi frukost, sjukt gott. Fick två tröjor av Dessan och lämnade in mitt
projektarbete till Stefan.

Ska upp på Aroma tech i eftermiddag och lämna igen maskinerna. Börjar förhoppningsvis
jobba redan nästa vecka på mitt nya knäck... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela