Nelly Bokestig Engberg

11 sep, skjut mig

Publicerad 2010-09-11 10:12:55 i Allmänt

Gud var Johannes är en ond människa!!!
Igår kväll så mumlade jag något om att jag kanske skulle kliva upp och träna
idag samtidigt som han klev upp och åkte på jobbet...
08.00 - GUMMAAN KLIV UPP OCH ÄT FRUKOST MED MIG!
08.30 - Skulle du inte träna idag???
09.00 - NU SKA DU TRÄNA! Kliv upp. Jag är klar och åka snart!

Döden.
Vilket humör tror ni jag fick när jag blev väckt såhär?
Jag åkte inte och tränade imorse. Som en hämnd på att han förstörde min sovmorgon.
Hade jag velat tränat klockan 10 imorse så hade jag förmodligen klivit upp och gjort det.

Morr.
Gick dock ut med hunden i 40 minuter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela