Nelly Bokestig Engberg

12 sep

Publicerad 2010-09-12 18:09:51 i Allmänt

Hejsaaaan!
Jag är hos pappa och håller på att tvätta/äta.
Skönare att tvätta här än i tvättstugan när man måste springa upp och ner
och passa en massa tider.
Skulle bli bjuden på middag klockan 5 också, klockan är nu 3 minuter över 6 och
han är och handlar... Hehe. Menmen, det vart en sen lunch.
Jag och Bisse har också konstaterat att det finns nog inga syskon par som äter
lika mycket som vi gör. Om ni ville veta.
Har sovit middag på altanen också, hur skönt?
Pappa förstår dock inte att poängen med att komma ut hit är att vara latare än grisen själv.
Det är liksom meningen att han ska skämma bort sin dotter när hon väl är här.
Såhär bortskämd var jag i våras, han tvingade mig att byta däck på bilen.
Var dock glad över det efteråt att jag faktiskt fick kunskapen så att om ett däck
går sönder så kan jag faktiskt fixa det själv.
Typ 18 mil in i skogen utan människor...


Just ja, imorgon kl.11 så ska jag på Videoteket och lära mig allt.
Så jag börjar jobba till helgen! Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela