Nelly Bokestig Engberg

17 sep

Publicerad 2010-09-17 11:33:08 i Allmänt

Internet! Äntligen.

Har varit utan i hela 5 dagar, nästan självmordsbenägen.
Har haft pms hela veckan, tror att det beror på de. Kan vara mensen också, who knowes.
Tycker mest synd om Johannes som har fått pendlat mellan att hantera ett monster och
världens mest kärleksfulla person på samma gång.
Förstår inte hur man kan tvärvända sådär tvärt?
Tur att han vet att jag älskar honom, det är ju faktiskt just därför han får ta allting.
Hehe.

Förutom att Pms'at hela veckan så har jag även jobbat två dagar, ska jobba imorgon också.
Det flyter på riktigt bra där nu måste jag säga. Jag trivs.

I övrigt sitter jag på skolan nu och väntar på Tess som gör slingor uppe hos frisörerna.
Funderar på ikväll, det var ju tänkt en utgång ikväll med hela ligan men de blev inte av
för pengar, sjukdommar etc.
Så nu är jag ett sadface :( Vad ska jag ta mig till? Jag ville ju gå ut och dansa av mig benen
och supa bort allt som jag har tränat den här veckan. Åh!

Ser ut att bli en kväll uppe hos mamma iom att Johannes vill ha förfest hemma hos oss med hans
kompisar. Måste han väl få... Antar jag...
Nämnde jag att han ska åka till Vemdalen över nyår också? Utan mig? I en hel vecka?
Fast det kom ju inte fram förrän igår. Tror dock att han visste det hela tiden men inte vågade säga något.
"2-3 dagar gumman". In my ass.

Tänker dock åka upp dit på nyår för jag tänker ha en nyårskyss, som är med Johannes.
Annars måste jag pussas med någon annan och det känns som om att det kan orsaka problem
i förhållandet. Så synd för han, han slapp min inte iallafall :) Mo ha ha.


Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela