Nelly Bokestig Engberg

20 sep

Publicerad 2010-09-20 20:22:24 i Allmänt

Wow. Valet blev mer spännande än vad jag trott.
Det slutade dock med att min röst gick till Socialdemokraterna.
Jag ville rösta på Folkpartiet men efter att ha läst på om Moderaterna
så kunde jag tyvärr inte rösta blått. Det mesta handlade om deras inställning
till A-kassan.

Jag stod i valet i kvalet och höll i både en Sverigedemokrat och en Socialdemokratlapp.
Jag föll på den röda, jag tänkte att det var klokast.
Men jag vill dock inte ha Mona Sahlin som stadsminister.
Stort Grattis till Sverige Demokraterna som tog en plats i riksdagen och fick in så många
personer som de gjorde!

Sen att partierna är i block i huvud taget tycker jag är idiotiskt.
Jag tycker att de parti som får flest röster ska vinna, inte blocken.

Annars är jag hos mamma nu med Berndt och kikar på "kriget". Hehe. Tycker det är roligt.
Många tar detta så seriöst, jag tycker det är kul. Undra om det är fel på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela